środa, 18 lutego 2015

Bac Mono,czyli gokart z homologacją drogową...

Cześć
Witam Was bardzo serdecznie.Ja mam ferie i odpoczywam,ale w chwili czasu postanowiłem napisać.A co ? Kilka słów o ,,samochodzie". Bac Mono.Jeżeli lubicie torowe "gadżety" z homologacją drogową, to nowy pojazd brytyjskiej firmy BAC (Briggs Automotive Company) o nazwie Mono powinien przypaść Wam do gustu.Jak to zwykle bywa w tego typu konstrukcjach - jest to tak naprawdę duży gokart ze światłami i lusterkami. Co więcej, w Mono - tak jak w prawdziwym gokarcie czy bolidzie Formuły 1 - znajduje się tylko jeden centralnie umieszczony fotel.Nadwozie składa się ze stalowej klatki bezpieczeństwa chroniącej kierowcę, która została obudowana panelami z włókna węglowego. Dzięki temu masa pojazdu oscyluje w granicach 540 kilogramów. Źródłem napędu jest 2,3-litrowy, czterocylindrowy silnik produkcji Coswortha.Generuje on 280 KM i 280 Nm momentu obrotowego, co w połączeniu z niewielką masą pozwala na osiągnięcie pierwszych 100 km/h już w 2,8 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi natomiast 274 km/h. BAC Mono został wyposażony także w 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów znaną z bolidów F3. Za 17-calowymi felgami aluminiowymi firmy O.Z. kryją się 295-milimetrowe, wentylowane tarcze produkcji AP Racing.Nam się bardzo podoba wyrośnięty gokart na kółkach.Poniżej jak zawsze,kilka fotek,tego kocurra :-).Smacznego i miłego wypoczynku na feriach :-)
#ks



2 komentarze:

  1. Kopara opada, jak się widzi taki pojazd. Ja i tak o wiele bardziej lubię motocykle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałem ostatni artykuł o ważności szybkiej reakcji w przypadku awarii drogowej i zrozumiałem, jak kluczowe jest posiadanie numeru do sprawdzonej firmy pomocy drogowej. Strona https://www.pomocdrogowalublin.pl/ oferuje szeroki zakres usług, co jest bardzo pocieszające. Zawarte w artykule porady dotyczące tego, co robić w oczekiwaniu na pomoc, są niezwykle wartościowe i mogą okazać się nieocenione w nagłych sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń