sobota, 13 grudnia 2014

Wstydzcie się....

Cześć,witam :-)
Na dzisiejszy wieczór wybrałem do sprawozdania LexusaIs - trzecia generacja auta zadebiutowała w Detroit w styczniu 2013 roku. Model jest ostatnim w gamie Lexusa, który otrzymał charakterystyczny grill cechujący obecnie całą paletę Lexusa. Europejski debiut miał miejsce na salonie w Genewie w marcu 2013 roku. Sprzedaż auta w Polsce ruszy w czerwcu 2013 roku, a gama ponownie zostanie uzupełniona odmianą kombi. Premiera pojazdu została poprzedzona wersją koncepcyjną pod nazwą Lexus LF-CC zaprezentowaną w 2012 roku w Paryżu.Światła do jazdy dziennej LED w pojeździe zamontowano w kształcie litery L. Każda wersja auta dostępna jest z systemem Drive Mode Select, który umożliwia wybranie jednego z trzech trybów jazdy: Eco, Normal oraz Sport.

Wersje wyposażeniowe
EliteBusinessEleganceComfortF Sport - standardowo wyposażone w 18-calowe alufelgi, specjalną atrapę chłodnicy, reflektory LED, ekskluzywne fotele znane z LFa oraz aluminiowe pedałyPrestige25 Anniversario - edycja limitowana przeznaczona na rynek hiszpański powstała w liczbie 25 egzemplarzy z okazji 25-lecia istnienia marki Lexus. Pojazd zaprezentowano podczas salonu samochodowego w Madrycie w 2014 roku.
Auto wyposażone jest w aktywną komorę silnika, która unosi się w przypadku kolizji z pieszym, osiem poduszek powietrznych. Samochód wyposażyć można w 15-głośnikowy system audio marki Mark Levinson Premium, 12-kanałowy cyfrowy wzmacniacz klasy D współpracujący z 15-głośnikami GreenEdge TM oraz "Auto Volume", który dopasowuje głośność do każdego odtwarzanego utworu, a także w BSM - system monitorowania martwego pola i w interaktywny system multimedialny za którego pomocą sterować można nawigacją oraz telefonem komórkowym.

Hybryda
Auto napędzane jest 2,5 litrowym, czterocylindrowym silnikiem benzynowym o mocy 181 KM pracującym w cyklu Atkinsona, wyposażonym w układ wtryskowy D-4S, podwójny układ zmiennych faz rozrządu VVT-i oraz układ recyrkulacji spalin EGR. Auto napędza tylną oś za pośrednictwem elektrycznie sterowanej bezstopniowej przekładni. Auto do setki przyśpiesza w 8,3 s i rozwija prędkość maksymalną 200 km/h. Auto zostało wyposażone w możliwość wybrania trybów jazdy: EV - tylko napęd elektryczny, ECO - minimalizacja zużycia paliwa, Normal - zwyczajna jazda, Sport/Sport S - dynamiczna reakcja na otwarcie przepustnicy oraz sportowe działanie układu kierowniczego, Sport S+ - modulowana sztywność zawieszenia. Akumulatory silnika elektrycznego ulokowano pod podłogą bagażnika. W styczniu 2014 roku samochód wyróżniony został tytułem Best in Class przyznawanym cyklicznie najbezpieczniejszym pojazdom ubiegłego roku przez Euro NCAP.
Samochód bardzo mi się spodobał nawet jestem umówiony na jazdę do Krakowa.Relacja po nowym roku będzie napewno :-)
#ks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz