środa, 7 września 2016

Koncept Supry - Toyota Ft-1

Cześć wszystkim! Postanowiłem napisać felieton o pewnym koncepcie zaprezentowanym w styczniu 2014 roku podczas North American International Auto Show. Zdaje sobie sprawę, że pisanie, a potem czytanie o konceptach nie jest największą atrakcją ze względu na ich tymczasową bezużyteczność,statyczność, a co za tym idzie, małą bazę danych czyli brak informacji o technice auta i jego rzeczywistych osiągach ale uwierzcie mi, tym razem jest na co popatrzeć! Ooojjjj taaak! 😉 Mowa bowiem o Toyocie FT-1, która urzekła mnie od samego początku, kiedy tylko zobaczyłem ją po raz pierwszy.Najciekawszą informacją o tym aucie jest to, że prawdopodobnie bedzię ono nosić chwalebne imię znane wszystkim fanom driftu, Szybkich i Wściekłych a przede wszystkim Toyoty czyli SUPRA! Spodziewamy się zatem powrotu kultowego, flagowego modelu japońskiej marki, która w przeciwieństwie do Nissana (GT-R) i Lexusa (LFA) takiego nieposiada (tak wiem, że jest GT86 ale nie jest to auto równe rywalom). Pod maskę trafią 3 silniki wolnossące do wyboru: 2.0 o mocy 218KM, 3.0 o mocy 320KM oraz 3.0 o mocy 400KM. I to mnie boli! Serio! Moim zdaniem jak na tak genialną i drapieżną stylistykę, auto powinno mieć co najmniej o 200 koni więcej, bo naprawdę wygląda obłędnie! Jest przepiękna!!! Zapowiadana cena wyjściowa to 60000 USD czyli około 240000 PLN. Może się zatem stać konkurentem Mercedesa CLA45 AMG czy Maserati GranTurismo. Na koniec powiem, że z chęcią kupiłbym przyszłą Suprę i mam nadzieję, że dźwięk jej silnika będzie godny nieziemskiego wyglądu.
redaktor naczelny 

f.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz