sobota, 4 lutego 2017

Mercedes E 6.3 AMG kombi - najszybsze kombi świata


Do niedawna najszybszym kombi było Audi RS6 Avant,pod którego maską chowa się silnik V8 o pojemności 4.0 l i mocy 560 km.HAHA do niedawna,no właśnie bo ostatnio Mercedes pokazał światu nowe kombi klasy - E.Szybsze,ładniejsze,lżejsze i bardziej szalone.
Do tego mamy do wyboru 2 wersje silników.Podstawowe E63,oraz wersja mocniejsza oznaczona literą S.Różnice ? Moc ta sama w obu silnikach - 612 km,ale Nm to już różnica - podstawowa 63 ma ich 750,a model S 850.Przyśpieszenie do setki ? Oszałamiające - 3,5 sek ! Masa około 2 ton.Zmieniając temat to wiem już jedno - po tych liczbach można się domyślić,że nowe kombi odstawi RS6 a nawet jej 605 konną wersję Performance w tyle.
W Audi czeka się do setki 3,7 sekundy.Kiedy rozpocznie się wojna ? Wtedy kiedy na rynek wjedzie nowe wcielenie RS6 oraz BMW M5.Skoro kombi to i bagażnik powinien zmieścić wózek,ale tutaj wejdzie dużo więcej.Pojemność bagażnika w E 63 AMG wynosi od 640 - 1820 l.
Kiedy będziemy mogli zobaczyć na żywo to kombi ? Podczas targów w Genewie,którę odbędą się w marcu.Zatem zaniedługo dowiemy się jak jeździ i czy miano najszybszego kombi należy się właśnie jemu...


k.





3 komentarze:

  1. Ten samochód jest bardzo ładny, ale nie wiem czy kiedyś będzie dane mi go posiadać. Muszę przyznać, że jak dla mnie bardzo ważną kwestią jest to, aby zawsze mieć numer do pomocy drogowej https://pomocdrogowa.i-wroclaw.pl/ która jest w stanie mi zawsze pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie samom auto jest bardzo ładne i ja jestem zdania, że jeśli będę kiedyś miała możliwość to na pewno również sobie takie kupię. Natomiast gdy ogólnie samochód odmówi nam dalszej jazdy to wtedy pomoc drogowa http://pomocdrogowa.lowicz.pl/ jest w stanie przyjechać do nas w ciągu kilku chwil.

    OdpowiedzUsuń