wtorek, 25 kwietnia 2017

''Motoryzacja kołem się kręci" - Nissan skyline r34

Hejka ! Mamy dzisiaj wtorek,a to oznacza że za tydzień są matury (hehehe),a tak na poważnie to spotykamy się tutaj razem,tylko ze względu na jedną sprawę - Wy wiecie jaką,drodzy czytelnicy.Przyszedł czas na kolejne auto w naszym cyklu "Moto kołem się kręci",już zapewne wiecie o kogo chodzi,po tytule - Nissan skyline r34.
Jest to auto,które dla znawców motoryzacji,jak i również fanatyków znaczy bardzo wiele,ale zacznijmy od początku.R34,pojawiła się na rynku w roku 1998,oczywiście miała wielu poprzedników,zatem ten model przeszedł bardzo dużo modyfikacji (m.in.nadwozie).Jeszcze nigdy o tym nie wspominałem,ale dość głęboką wadą r34,była pompa oleju - poprostu była bardzo awaryjna.Wszystko dopracowane,dostrojone,także Japonia nie próżnowała,dążyli do perfekcji,ale czy ją osiagnęli ?
Auto ma swoje lata,i nie powinniśmy porównywać go z modelami teraźniejszymi,nawet my jako blogerzy nie mamy prawa tego robić,gdyż wszystko jest ulepszane idzie do przodu,ale mogę zaświadczyć jedno - skyline jak na swoje czasy,był samochodem sportowym.Nadszedł 2002 rok,i model ten zakończył swoją produkcję,a na jego miejsce pojawiła się oczywiście,znana wszystkim godzilla,mowa oczywiście o GT-Rze (R35).Jeśli chodzi o silniki to była ich masa,ale głównie model r34,miał od 334 km - do aż 500 ! (wersja GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6).
To już był prawdziwy hardkor.Moi drodzy to takie najważniejsze informacje na temat tego niesamowitego samochodu,jest to perełka,była i będzie myślę jeszcze długiiiii czas,a My jako fanatycy nie pozwólmy by świat,ani ludzie kiedykolwiek o nim zapomnieli,właśnie choćby przez takie krótkie notatki...


k.



3 komentarze:

  1. Bardzo ładne auto i nie wiem tak naprawdę czy kiedykolwiek będzie mi dane takie posiadać. Myślę, że także dobrze jest wiedzieć, ze jak coś to w serwisie https://autoserwis-bialystok.pl/ każdy może oddać swój samochód do naprawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Możliwości zakupu samochodu jest bardzo wiele i w mojej opinii warto je wziąć pod uwagę. Możecie zdecydować się na przykład na taką opcję jak KIA Lublin: https://technotop.pl/kia/samochody-nowe/ . Może akurat to będzie Wasz wybór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy mój samochód odmówił posłuszeństwa w drodze na ważne spotkanie, poczułem ogromną frustrację. Jednak po skontaktowaniu się z https://holowanie.i-poznan.pl/, moje zdenerwowanie szybko ustąpiło miejsca uldze. Ich pracownicy okazali się być wyjątkowo wyrozumiali i skoncentrowani na szybkim rozwiązaniu problemu. Dzięki ich efektywności, moje auto zostało szybko odholowane, a ja otrzymałem wszechstronną pomoc i wsparcie. Ich profesjonalizm i szybka reakcja są godne polecenia każdemu, kto znajdzie się w podobnej sytuacji.




    OdpowiedzUsuń