niedziela, 15 maja 2016

Elektryczne samochody,przyszłośc czy chwilowe omamienie ?

Cześć i czołem ;)
Kolejny temat,kolejne przemyślenia,kolejna nie przespana noc.Postanowiłem podjąć się dzisiaj innego tematu,mianowicie samochody elektryczne.
W ostatnim czasie,bardzo myślałem nad ich przyszłością w Polsce i na świecie,i wiecie do czego doszłem ? Tak naprawdę,wciąż się zastanawiam nad ich przyszłością,i nad tym czy w ogóle ,,elektryki'' są nam potrzebne.Gdzieś czytałem że do 2020 roku,po światowych drogach ma jeździć aż 10 milionów,elektrycznych samochodów.Od jakiegoś czasu śledzę poczynania na rynku jednego z koncernów,który ma w swojej gamie tylko auta elektryczne.Mowa tutaj o Tesli.Niektórzy znają,a niektórzy nie.Dla sprostowania dodam,że amerykański koncern,ma w swojej gamie tylko auta elektryczne,i to najwyżej klasy,podam przykład: Jeden z modeli Tesli,nazywa się model S,jest porównywalny na rynku,z każdemu chyba dobrze znaną S-klasą niemieckiego koncernu Mercedes-Benz.Skomentuje to tak- GRUBO.A wracając do Tesli,to dodam że maja 3 modele w gamie,do kupienia,jeden z nich nie jest jeszcze w sprzedaży.Na dzień dzisiejszy jeśli chcesz kupić Teslę,dajmy na to model s wspomniany wyżej,musisz wyłożyć całkiem nie małą sumę bo aż 300 tysięcy złotych.Hejterzy powiedzą że to bez sensu,i za drogo,a Ja powiem że wolę zapłacić raz 300 tysięcy i ładować moją Teslę za darmo na mieście,niż zapłacić za auto dajmy na to 150 tysięcy i tankować co tydzień za 200 złotych.Uważam że i tak dużo wyjdę na plus,niż jakbym miał tankować paliwo-żerną bestie.Tylo jest jedno ale....nie dysponuje taką sumą pieniędzy.Rozpisałem się strasznie,ale uważam że auta elektryczne to przysłość,czy nam się to podoba czy nie,ale uważam że narazie jest to niewielka zmiana,które w przyszłosći uchroni nasze dzieci,od spalin,i innych zanieczyszczeń,które są w powietrzu,jasne ale żeby przyczynić się do ochrony powietrza nie wystarczy kupić Tesli,ale trzeba przestać palić w piecu butami ! :D
Na rynku obecnie,jest wiele więcej dostępnych od ręki elektrycznych  aut,nie tylko Tesla,ale również BMW I3,i nieco droższy od wspomnianych wcześniej Mercedes SLS Electric Drive lub Audi R8 e-tron.Na koniec dodam,że Tesla zaczyna robić się taką firmą jak Apple,czyli nie każdy na początku jest przekonany,a potem każdy się o ich rzeczy bije.Jednymi słowy dla sprostowania,Tesla zaczyna robić się designerska,porządana i kto wie,być może za kilka lat zacznie wyznaczać trendy na rynku motoryzacyjnym.....

k.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz