piątek, 6 maja 2016

Gumball 3000

Witajcie Narodzie żądny nowych tematów motoryzacyjnych.
Hmmm żeby nie było jestem przygotowany.Zastanawiam się kto z Was wie,co to jest ten cały Gumball 3000.Postanowiłem że korzystając z mojej wiedzy na ten temat,jakoś Wam to wytłumacze,oczywiście będę się starał jak najbardziej po Polsku :D Otóż ten cały Gumball 300,to edycja drogowego rajdu,organizowana już od roku 1999 (moja data urodzenia :D) aż do teraz.Zainicjował to Maximillion Cooper-brytyjski projektant i kierowca wyścigowy.Impreza ma na celu skupić milionerów,gwiazdy motosportu i biznesu,nie zapomnijmy o najszybszych i najdroższych maszynach świata.A tak serio,ludzie biorący udział w tej imprezie muszą mieć gruby portfel,albo zdolność kredytową,bo na wstępie trzeba opłacić tak zwane cło-330 tysięcy złotych.Zebrana kwota przeznaczona jest na cele charytatywne.Zapomniałem dodać że trasa co roku zmienia swój kierunek,tak jechali przez Polskę,aż 2 razy (2001,2013r).A co do aut,to w wyścigu biorą udział najszybsze,najdroższe i w ogóle obłędnie wyglądające maszyny,no tak ale konkretnie jakie ? A ja powiem tak : Zapraszam do galerii,sami się przekonacie,bo lista jest bardzo długa.....

k.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz