piątek, 6 maja 2016

Fabryka silników Mercedesa w Polsce ?

...Wiem,dawno mnie nie było,ale wracam z nową energią i pomysłami.Tym razem na swój warsztat wziąłem temat fabryki Mercedes w Polsce.
Z tego co na razie wiadomo to że zakład miałby powstać w 2019 roku,co do lokalizacji to nie jest ona jeszcze potwierdzona,ale wstępne rozmowy mówią o miejscowości Jawor na Dolnym Śląsku.Nie powiem,byłem tą wiadomością bardzo zszokowany,dlatego też postanowiłem poruszyć ten temat na moim blogu.Wracając do fabryki,pewnie zadajecie sobie pytanie,jakie silniki będą produkowane przez niemiecki koncern ?
Mają to być czterocylindrowe jednostki benzynowe i wysokoprężne zapewne do małych i średnich modeli,czyli w modelach od A do E.Tylko jest jeden mały problem....na razie trwają tylko rozmowy dotyczącej budowy fabryki w Polsce.Mam jednak nadzieje że negocjacje zakończą się sukcesem,i będziemy mieli kolejny sukces,na skalę światową ;)

k.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz