piątek, 16 grudnia 2016

Mercedes E-klasa coupe (2017) - nowości od kolegów ze Stuttgartu

Piątek,piąteczek....piątunio 
Witam Was,pewnie zastanawiacie się co tam u mnie,ponieważ dawno się nie odzywałem ? A w sumie to nic poza tym że od 2 tygodni leżę w domu z zapaleniem oskrzeli.Tak od tygodnia zabieram się do napisania posta,myśląc że przygotuję dla Was coś mega odjechanego.Oczywiście....wszystko na styk,bo posta piszę dzisiaj ;) Tak czy tak mam dla Was dość świeżutki temat,za który poprostu musiałem się zabrać.Jak wiadomo internet nie próżnuje i co dodasz to następnego dnia ląduje na pierwszych stronach gazet.Tak było w przypadku nowej e-klasy coupe.

Mercedes chwilę temu wrzucił do sieci pierwsze oficjalne zdjęcia nowego modelu coupe,i już następnego dnia wpisując mercedes w przeglądarce,wyszukiwarka podpowiadała Wam dalszą część do wpisania : e coupe 2017 :D 
Więc Gdy już emocje opadły,z zimną krwią zabieram się za ten temat.Firma ze Stuttgartu oczywiście z odsłonięciem całkowitym karoserii się jeszcze wstrzymała to bazując na tym co mamy teraz,można stwierdzić że nowa e coupe,mocno wleci w rynek i na nim namiesza i to tak konkretnie.Oglądając zdjęcia muszę Wam powiedzieć że nowe coupe wygląda bardzo podobnie do coupe klasy s.Wydaje mi się że klasa e coupe będzie jego mniejszym aczkolwiek równie ładnym odpowiednikiem.I w sumie to nie chce mi się pisać dokładnie co się bedzie działo i co się zmieni,postanowiłem Wam udostępnić film,byście sami ocenili postępy,i w kwestii wyglądu wypowiedzieli swoje zdanie. 

Oglądając ten film kilka razy muszę Wam powiedzieć że zaczyna mi się to auto podobać.Zbliżony wygląd do s-coupe i c-coupe,powoduje że to auto trochę będzie mieszanką tych obu modeli,co jednak wygląda bardzo obiecująco. Obstawiam również że wyposażenie będzie bardzo wysokie.Fotele z funkcją masażu,nagłośnienie Burmester dla najbardziej wybrednych i system Dynamic Select,pozwalający ustawić tryb pracy napędu,zawieszenia jak i układu kierowniczego odpowiadający naszym aktualnym potrzebom na drodze.Kończąc zostaje jeszcze sprawa silników.Niestety ten temat jest jeszcze nieznany,ale obiecuję że jeśli coś będę na ten temat wiedział,napiszę ;) Narazie to tyle,dorzucam jeszcze kilka fotek i zachęcam do oglądnięcia filmika wyżej.

k.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz