piątek, 2 czerwca 2017

AMG uzbrojone w silnik od F1.

Zwariowali ? Nie,poprostu przekraczają kolejną barierę...silnik z F1 w samochodzie ? To jest możliwe.Tak jak Wy,mam mase pytań na temat tego całego pomysłu,jak i jego wykonania.Mercedes świętuje 50 - rocznicę istnienia marki AMG,i z tej okazji postanowili stworzyć 275 sztuk czegoś co ciężko nazwać samochodem.Z tego co wiadomo silnik będzie jak wspomniałem wcześniej z bolidu F1,czyli V6 1.6 litra,a co najlepsze czerwone pole będzie ustawione na poziomie 13 500 obrotów/minutę 😳.Silnik spalinowy,współpracujący z dwoma silnikami elektrycznymi,każdy z nich po 100 km,łączna moc wynosić będzie tutaj AŻ 1000 KM ! 💗
Obstawiam że będzie to najszybsze auto na świecie,skąd tak pochopna decyzja ? Ano stąd,że masa ma wynosić 1300 kg...Woow prawda ? To samo pomyślałem,gdy zobaczyłem te wszystkie cyferki i literki.Mercedes twierdzi że do 2020 roku,wszystkie egzemplarze zostaną dostarczone do klientów.Cena ? Narazie nic nie wiadomo,ale Ja obstawiam że cena będzie na poziomie miliona polskich złotych albo i nawet więcej.Obecnie trwają testy AMG,ma on zostać zaprezentowany jesienią na salonach motoryzacyjnych we Frankfurcie,a tymczasem czekajmy na działania konkurencji,i na pierwsze zdjecia designu tego modelu !!🚗

k.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz