poniedziałek, 31 października 2016

Porsche Panamera Shooting Brake - najlepsza w tym segmencie ???

   
Witam Was w ten poniedziałkowy wieczór! Postanowiłem podzielić się z Wami kolejną nowinką motoryzacyjną. Wczoraj Karol wysmarował post o nowej E63 AMG S, która bez cienia wątpliwości jest epicka, a dziś ja chciałbym powiedzieć coś na temat nadchodzącej premiery od Porsche, mianowicie Panamery Shooting Brake. Niedawno kilka jej zdjęć wpadło mi w ręce, więc stwierdziłem, że nie ma na co czekać i trzeba kilka słów o niej napisać, bo powiem Wam szczerze...jest na co popatrzeć ;)

    Jak dobrze wiemy Pama zawsze była masywna, długa i garbata. Wszystkie te cechy znajdujemy także w wersji Shooting Brake. Oczywiście jak sama nazwa wskazuje, auto zostało wyposażone w kilkadziesiąt centymetrów więcej przez co zwiększyła się też masa, aczkolwiek moim zdaniem przełożyło się to na wygląd, który jak dla mnie jest świetny! Aż sam nie mogę w to uwierzyć :P. W każdym razie fakty są takie, a właściwie ich brak: nie znane są jeszcze warianty silników, które będą napędzać to arcydzieło, ale mam nadzieje, że inżynierowie nas nie zawiodą i pod maskę trafią naprawdę godne uwagi i pieniędzy jednostki, a wtedy kto wie... być może tytuł naszego dzisiejszego posta zmieni pytajnik na wykrzyknik. Póki co możemy jedynie napawać się zdjęciami nowej Pamy, która szaleje na testach po legendarnym torze Nordschleife. Niedostępne są nawet jeszcze zdjęcia wnętrza samochodu, co dopiero informacje o jego najnowszych osiągach. Czy jest zatem jakakolwiek pewna informacja na temat tego wozu? Owszem, Porsche zdeklarowało się zaprezentować swoje najnowsze dzieło w 2017 roku i oby koncern ze Stuttgartu dotrzymał danego słowa.
    Zastanawiam się jak zakończyć nasze dzisiejsze, krótkie spotkanie. Hmm... chyba powtórzę to co już powiedziałem na temat moich pierwszych wrażeń. A zatem moim zdaniem Panamera Shooting Brake jest w stanie zdobyć tytuł najlepszego auta w tym segmencie, oczywiście jeśli nie zepsuje jego koncepcyjnego, znakomitego wizerunku słabymi silnikami i stosunkowo wysoką ceną. Serio, Porsche znajduje się na dobrej drodze do zdobycia serc wielu klientów tak świetnie zaprojektowaną maszyną.
Oby tak dalej!

Redaktor Naczelny
f.
   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz